fredag 28 augusti 2009

Utställning i Burlöv imorgon med syster Dearest

Bella ska alltså ställas ut imorgon. Isabelle har tränat väldigt begränsat, men det är bra med denna lilla "inoff-knuff" 2 veckor innan det gäller! Så vet hon vad hon måste öva på också. Bilder kommer i helgen.

För övrigt kan jag säga att tiden som vi trodde aldrig skulle försvinna sedan de sa hon skulle vara still i fyra veckor faktiskt är över på onsdag?! Tiden går fort i alla fall. Åkte med en kollega hem från Örebro igår, så det blir ju många timmar att sitta och prata om ditt och datt. Jag berättade om min tur när jag hade varit i skumma området i Malmö och köpt en liggvagn till Bella... Inte bra, han skrattade så han höll på att köra av vägen! Var det snällt det? Behöver jag tillägga att han inte har hund? Han tyckte dessutom Per hade gjort helt rätt som vägrar gå ut med henne?! Jag säger då det.

Idag är det dags för intervju på ett jobb som jag vill ha. Vi är 4 kvar som ska presenteras för företaget idag. Ska bli spännande!

3 kommentarer:

  1. Lycka till på både utst och jobbintervju. Vi ses i Laröd, jag har anmält Coralle.

    SvaraRadera
  2. Tack. Jag överlevde i alla fall!
    Nu är det helg!! Kram

    SvaraRadera