lördag 22 augusti 2009

Madeleine 15 år och Bella fick en vagn...

Vi har även en objuden gäst på planket som rönte mycket uppmärksamhet...
Vet inte om eländet är kvar, det är inte precis så att vi slåss om att ta bort den *rys*
Alla bilder i detta inlägg är tagna av Hilding Ekelund - tack för dem :-)
Här ser ni en stolt mamma och hennes 15-åring.
Ja, man kan ju tycka att jag fullständigt tappat förståndet, men det är så synd om Bella som aldrig får gå med på långpromenaderna så igår slog jag till - köpte en gammal liggvagn på blocket!
Jag tänkte att om inte annat ska vi ju försöka ställa ut lite mer och alla andra patetiska utställningsmänniskor ;-) har ju vagnunderreden som hyser allt från burar och tält till stolar och matsäck! Sagt och gjort, 250 kronor kostade underredet... med en extremt sunkig liggvagnsdel som man till nöds kan ha en hund i om man täcker den med täcke :-) Isabelle och hennes kompis Astrid gick ut med båda hundarna på promenad
Nåja - det här kan jag väl stå ut med säger Bella! Känns bekvämt och säkert! Jag kanske vill ha lite täcke PÅ mig också, men det kan ni ta nästa gång.

5 kommentarer:

  1. Hahahahha, härlig bild. undrar vad du säger som gör att hon gör den minen ;-). Spindeln ser äcklig ut!

    SvaraRadera
  2. Det där var annat än en röd spindel det;).
    Annars finns det ju Doggy Jogger (ca 2000 kronor) att köpa. Ett måste för varje hundägare?

    SvaraRadera
  3. Fick en liten rys-chock av spindeln, men fick ett leende på läpparna av att se Bella i vagnen, vilken toppenidé. Kör försiktigt med ekipaget hälsar Mia o Jazper.

    SvaraRadera
  4. Hahaha! =) Sött med vagnen! Äcklig spindel, ser ut som en korsspindel. Brrr! Såna hade vi i Bussjö också.
    Grattis i efterskott till 15-åringen!
    Hade ni trevlig igår på whippetträffen och LC-träningen? Jag fick ju stanna hemma med löptik jag.
    //Maria G

    SvaraRadera
  5. En barnvagn...
    ja det förstås. Alla sätt är ju bra utom dom dåliga:-)

    SvaraRadera