torsdag 13 augusti 2009

Roadtrip till LC i Norberg

Jag håller på och packar inför min, Isabelles och Lisas tripp till Karbenning, Norberg.
Jag pratade med en människa idag som visste var Karbenning låg???
Lisa blev alldeles glad när jag tog fram munkorgen, trodde hon skulle få springa genast - men hon får allt tåla sig till på lördag! DÅ däremot ska hon få springa som bara den! och FÖLJA trasan! Inte förutse vart den ska gå och springa dit....
Spännande ska det bli, tja, 130 mil i bil på 1 ½ dygn är ju inte så spännande ;-)
Sova i bilen - tja det KAN ju bli spännande... ska bli 8 grader där imorgon natt enligt SMHI, men det är klart, de har ju haft fel förr.
Jag hoppas kunna mobilblogga, ska bli spännande att pröva, jag har förträngt att det ens är en möjlighet att pröva det här hemma, det är liksom fusk!
Så, kanske hörs vi imorgon eller på lördag, eller så blir det söndag.
ÅHHH på söndag är det konsert med Gospel Glow i jazztältet på Malmöfestivalen. Min älskade gospelkör sedan 10 år tillbaka, ja, min och min, men jag är stolt medlem i, i alla fall!
Arrividerci!

8 kommentarer:

  1. Var Karbenning ligger vet väl alla! :-)

    SvaraRadera
  2. Vi kommer på lördag. Hundvakt är ordnad så jag och sambon kommer och hejar.
    Hoppas vädergudarna är med oss.
    Kör försiktigt!

    SvaraRadera
  3. Kör försiktigt mina gullisar och var rädda om er, kramisar.

    SvaraRadera
  4. Åh vad gulliga ni är. Ska bli kul att ses.

    SvaraRadera
  5. Fy fasiken det låter kallt! Eva och är lite mesigare så vi har hyrt stuga. Ni får höra av er om ni håller på att frysa ihjäl!

    SvaraRadera
  6. Stort Lycka Till önskar Pappa Silver! =)

    SvaraRadera
  7. Tack snälla Karolina, om inte annat kanske vi får ta en dusch imorgon bitti??? Är de långt bort? Vi hörs.
    Tacktack Silver! :-)

    SvaraRadera
  8. Jeanette kör nu inte vilse för allt i världen! Och kom ihåg vart månen finns =D

    SvaraRadera