torsdag 23 juli 2009

Mysbilder

Jag har inte så mycket att säga idag mer än att det är trevligt med semester. Förra fredagen var vi på beachhandboll i Åhus. Hundarna hade det så bra i sanden och på läktaren och skötte sig exemplariskt. Därifrån har jag jättesöta bilder som jag inte får ut ur min mobil... Ja teknikens under... Så här skönt vilar Bella när hon har haft en ansträngande lekstund med "syrran". Hon har stukat ett ben och jag tycker inte att det blir så mycket bättre, men det får kanske ta en vecka i alla fall?
De går ju upp efter oss alla dagar, även om vi sover till halv 10!! Åh vad jag älskar Lisas hjärta på halsen, här syntes det jättetydligt.
Ja, jag vet att man inte ska vänta på att vika ihop torra rena handdukar tills man får ett berg, men det används ju så många på sommaren.... Längre tid tar det faktiskt när båda hundarna vädrar ren tvätt och genast kastar sig över den. Som du ser hann jag vika EN handduk innan högen var belägrad.
Bella myser hos husse en lång stund. Hon är rätt svårflirtad med det.
På söndag ska vi prova whippetrace i Halmstad. Därefter ska vi till Ullared! Tjohoo. Mitt största bekymmer är hur vi ska få plats med allt vi handlar med både ungar, hundar o gube med?? Jag har löst det lite genom att ha bokat upp ett återbesök dit med en väninna i oktober :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar