lördag 18 juli 2009

Falsterbo Horse Show

Det är inte så ofta jag gör något utan hundarna men i onsdags var det varmt o fint och Isabelle ville ner till Falsterbo Horse show. Sagt o gjort, vi hoppade på våra cyklar och cyklade de 16,5 km dit. Det var inte helt utan känning i gumpen, men vi hade riktigt trivsamt på vår lilla utflykt. Det var glassstopp vid kanalkiosken på vägen ner, men hem cyklade vi oavbrutet (med bara ett par "rätta-till-trosorna-från-kanten-som-skaver-i-värmen-stopp" och då tog det 1 h 10 min!
Av någon outgrundlig anledning blev jag så oerhört rörd när vi satt där och tittade - så flera gånger, bara ett ekipage hade kommit i mål så började jag gråta! What´s up with that? Jag kände bara i magen att de var så glada och stolta och ..... jag vet inte, det är ju inte så att jag någonsin har gjort en idrottsprestation, men ändå :-)
..och är det otroligt varmt ute men man ändå är lite leksugen så kan man ju släpa nya leksaken till bekväma stället och ge den en omgång i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar