söndag 28 juni 2009

Whippetträff i Malmö/Lund 11/7

Denna datum verkade passa flest så börjar vi så denna gången.
Eftersom vår dator fått spunk och 2/3 av allting är bytt på den så har min teliamail inte varit åtkomlig på mer än en vecka, men som den borne optimist jag är har jag hela tiden trott att "imorgon fixas det".... Skulle någon av er som jag har skickat till (där alla mailadresserna på de intresserade var inskrivna) vilja vidarebefordra i sin helhet till min jobbmail så kan jag administrera därifrån tills vidare. Och nya intressenter, vänligen maila intresse till: jeanette.sallstrom@steenstrom.com. Ävensom förslag på plats att vara - företrädesvis inhägnat där vi kan vara någotsånär ensamma. Åh så kul det ska bli. Jag träffade Soya med matte och Doris och hennes matte som också var intresserade idag på LC-träning. Vi hörs snarast! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar