onsdag 17 juni 2009

Hundkapp och LC

Tjaha. Jag satt och läste i LC-protokollet/schemat som Sara hade nosat fram igår. Jag måste passa på att här gratulera Sara och Miki till det fina resultatet OCH till att de ska få tillökning nästa vecka!! Det är ju så LÅNGT till alla tävlingar! Men, jag bestämde mig i a f för att jag ska till Gfanurselled, eller vad det nu hette? Nedre norras tävling 15-16 augusti. Nedre Norra?! Hör ni? Det är skitlångt. Nåja, jag kan väl sova i bilen. Den räcker om jag bara har med mig Lisa och ett barn. Det är förresten inga problem, för Madeleine har redan deklarerat att hon inte är ett dugg intresserad. Hon har sett Lisa springa innan och kommer att se det igen. :-) Behöver inte åka 70 mil enkel väg för det.
På lördag ska vi till hundkapptävlingarna på Cimbria-banan utanför Simrishamn 14.00. Träning där efter loppen. Spännande!

1 kommentar:

  1. Dålig attityd alltså Madeleine! 70 mil är väl inget? :)

    SvaraRadera