fredag 30 april 2010

Vintern rasat ut bland våra fjällar, Beijers Park 20.00

minsann! Idag är det redan Valborgsmässoafton!
Nu är Per på väg hem med en liten grävmaskin som ska användas till att gräva bort lite gräsmatta på baksidan så att vi bara har sten där ... eller som Per kom på idag - trädäck. ??!!
Jag gillar ju inte det speciellt, och inte tilsammans med all stenen. Hm, får se, kanske kan det bli bra, blir ju dessutom mycket billigare kom jag på, vilket innebär att jag kan lägga pengarna för sten på nya utemöbler istället vilket inte är någon dum plan. Nya utemöbler och växter till alla krukor.
Hoppas att äppleträdet klarar att flyttas fast det började blomma lite idag.

Så ikväll sjunger jag med "min" kör i Beijers Park i Malmö (Kirseberg). Så för er som är i närheten, kom gärna dit och lyssna och titta på fina bålet. Kan vara gummistövelvarning men det är i alla fall varmt! Som sagt, 20.00!

Så nästa vecka påbörjas mitt och Annelies Stockholm/Söderhamn-äventyr. Ska bli jättemysigt. Vi ska blogga järnet båda två :)

1 kommentar:

  1. Lycka till i Söderhamn!
    Borde ju vara snöfritt och varmare där nere än här hos oss, det är 60 mil söderut. Men för säkerhets skull är det ingen dum idé att ta vinterkappan med.
    Ser fram emot inläggen från tävlingen på din blogg.
    Kör försiktigt!
    Skulle gärna lyssnat på er i kväll, gillar gospel.
    Hälsn från norr!

    SvaraRadera