tisdag 13 april 2010

Lite fler helgbilder

Jag fick lite bilder som Hilding tog i helgen. Jag har faktiskt bestämt mig för att jag ska försöka nå 20 000 besökare på bloggen innan 1-årsdagen den 3 maj, vad tror ni om det? :)

Så här såg Per ut hela dagen. Sedan kunde han inte sitta på hela söndagen :) De 600 vridningarna och 6 milen i gumpen bidrog väl till det...
Lisa fick gå med mamma och Hilding till deras bil och fika lite. Hon var något fokuserad på vad som förmodligen hände borta i horisonten

Här har vi Eira (tror jag...) som tittar ut genom husvagnens fönster :)
Tänk att Annelie, Eira, jag och Lisa ska köra upp till LC-prov i Söderhamn!! Skitlångt, på riktigt! Men det ska bli så himla kul. Idag bokade jag Grand Hotel i Saltsjöbaden till oss. Ser fantastiskt vackert ut, vi ska göra Stockholm osäkert också - och gå på NK har Annelie bestämt, för där får man ha hundar med sig :) Det jag inte vill berätta är att det helst ska vara en blå-grå pudel som passar håret ;)) Våra tigrar kanske inte riktigt platsar...

3 kommentarer:

  1. Jamen jag har aldrig gått i ett köpcentra där man får ha hund med! Sen att vi varken är tanter eller har pudlar det skiter jag i ;-) Per var så söt i sin jättemössa!

    SvaraRadera
  2. Ska bli så skoj att ses på söndag -hoppas på bättre väder än när vi var där för 2 helger sen.. Du kan väl tänka på om du känner för att hjälpa mig med mina "galna" vovvar..annars löser det sig säkert..hoppas att du kan få med dig några från "whippet-gruppen"som vill prova på rundbana också...och sen träffas i Järavallen..nästa gång får ni byta till "rätt kedja" när ni ska i väg och hotell-boa
    Syns på söndag!
    Kram
    Åsa och alla vovvarna..

    SvaraRadera
  3. Ha ha, jag tror inte NK pallar för brudar av Eira och Lisas kaliber!

    Susanne och grabbarna i Mattmar

    SvaraRadera