onsdag 28 oktober 2009

En eftermiddag på stranden

Åh så skönt sa Isabelle och jag, att det inte blåser alls idag - förrän vi kom ner till stranden i Skanör... Gäss på vågorna och de initierade säger att det är minst 10 m/s. Kan stämma - minst.

Här har de dragit några repor var fram och tillbaka och upp bland de spännande höga gräsen. Notera gärna Isabelles stövlar! Jag hade mina också. Åhhh vad mycket glädje jag har haft av dem!

Bella tog en tur ner i vattnet också (!) men Lisa blev nog vis av novemberdoppet förra året och skydde vattnet som pesten, har ju i ärlighetens namn aldrig varit mycket av vattenspaniel i henne - ens på sommaren!

Jag ville försöka få springkort på dem - med mobilen - kan ju vem som helst räkna ut att det är döfött! Här kom de sättande men särade sig lagom fram mot mig...
Men de fick sig en härlig timme av luft, vatten och spring i alla fall - men det blir ju mörkt så fort nu!! Hualigen!

2 kommentarer:

  1. Ååå vad mysigt det såg ut..Ska ni springa Lc den 7 eller rundbanan?? Om inte annat ses vi nere i Malmö på söndagen.. =) Nu åker vi till Ullared i Morgon, hoppas på lite folk och ingen kö.. Ha det fint Kram

    SvaraRadera
  2. Såååå gott att vara vid havet...både för hund och matte... När "slytski" du? Datum? Vilken tur jag kan hålla koll på dig och dina vovvisar via bloggen framöver! Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera