onsdag 23 september 2009

LC-blogg och whippet träff

Lite information.

Jag vill först puffa för Verksamhetsklubb Lure Coursing /Södra Sveriges nya nyhetsblogg: http://vklcs.blogspot.com/ Tjohooo! Bra jobbat Annelie! Jag har också satt den i min blogglista här i sidan.

Sedan vill jag berätta att denna veckans whippetträff kommer att gå av stapeln på Landskronas hundkappbana. Det visade sig i söndags att det var flera stycken som var sugna på att prova. Man måste vara 1 år för att få starta på banan (ja hunden då, jag får nog inte starta fast jag fyllt 45 - kommer inte in i startboxen heller...).
Så 11.00 i Landskrona. Vill du prova och starta din hund så gå in på www.skhk.se och anmäl dig! Annars så har de en stor inhägnad där de mindre kan leka lite och springa av sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar