söndag 6 september 2009

Är det synd om Bella?

Vi har ju alla (Per, jag, Lisa och Bella) sovit i våra sängar sedan Bella kom. När hon blev lite större tyckte jag att hon hade lite svårt att finna sin plats och komma till ro så jag tog in deras stora korg med ett täcke i sovrummet. Efter sista-kissningen-innan-sova i trädgården rusade Bella in i vårt sovrum och slängde sig platt i korgen. Det var över en vecka sedan och hon har inte kommit upp i vår säng över huvud taget efter det! Sover som en stock hela natten.

Så kan jag tycka lite synd om henne för att vi andra får närhet och mys

medan hon ligger där och lider alldeles själv... ;-)

4 kommentarer:

  1. Hon ser verkligen lidande ut! =)

    //Mai

    SvaraRadera
  2. Det är skönt med en egen kupe´....

    SvaraRadera
  3. Jag tycker snarare det verkar som om hon tycker: Äntligen!

    SvaraRadera
  4. Stackars Bella, hur kan ni:-)
    Bellas momor har aldrig sovit i sängen överhuvudtaget. Så det kanske hoppar över en generation.Mamma Solveig sover nämligen alltid i sängen, jag har försökt att få sova utan hund ibland. Men en Solveig slipper jag inte undan....

    SvaraRadera