fredag 22 maj 2009

London was lovely och lagom soligt!

London var verkligen mysigt! Barnen fick pengar av mig att handla för. Det gjorde de med besked. Det finns verkligen hopp om att de ska kunna följa mamma och få svart bälte i shopping de också! Den enda idrottsgren mamma någonsin har varit duktig på måste väl premieras på något sätt.
Imorgon ska jag ställa ut Lisa i Bosjökloster så därefter kommer foton och kritik.
The London Eye! Ett varv tog 30 min! Inte ens jag kunde bli åksjuk!
I Rikscha genom London-trafiken. En nära-döden-upplevelse!

Carnaby street! Gulligt inslag, dock stressad tjejerna på för att vi skulle till Abercrombie & Fitch
Vi köpte vars ett par snygga skor!
Kaxiga ekorrar i Hyde Park (eller Kensington Gardens?! Det är som Slottsparken och Kungsparken, jag vet aldrig vad som är den ena eller andra!)

3 kommentarer:

  1. Då ses vi i Bosjökloster i morgon.. =) Kira ska ställas ut.. =)

    SvaraRadera
  2. Lycka till på utställningen!

    SvaraRadera
  3. Ja det är Rebecca och Pimme allså :)

    SvaraRadera