torsdag 7 maj 2009

Bella har kommit hem!!

Inte nog med att hon är kvar! Hon har tagit mitt ben - och mina bollar!
















Efter 5 timmar tillsammans i bilen igår så kom vi hem vid halv 12. Jag var ganska utsövd, Bella ganska pigg. Men, trots allt liten liten bebis och mitt i natten så det gick bra att somna mellan matte och husses huvudkuddar. Såklart skulle hon liksom storasyster tugga av lite av mattes hår innan det gick att somna! Lisa var inne och vände i sängen 3 gånger bara för att konstatera att den där lilla äckliga råttan låg kvar i hennes säng! Och marscherade ut och lade sig i soffan. Men - som whippet kan man ju bara vara förnärmad "så länge" när det är natt så efter ett par timmar kom hon in och utan att bevärdiga Bella med en blick, lade sig i höjd med mina knäveck!

1 kommentar:

  1. Å vilken sötnos, den godingen kan man ju inte vara sur på länge. Hoppas på att få se många fler bilder! Rena whippetbaby boomen i Skåne just nu man blir ju inte alls valpsugen...

    SvaraRadera