fredag 29 maj 2009

Higgins på besök

Higgins och hans härliga hussar var och hälsade på igår kväll. Vi började med att jag, Madeleiene och Isabelle gick till ett bra inhägnat ställe med Lisa och Higgins för att låta dem springa av sig. Genom det låta Mikael och Ronnie mysa med Bella i lugn och ro. Mikael vill ju ha en lillebror till Higgins medan Ronnie är lite motsträvig - men om inte det var kärlek jag såg i Ronnies ögon när vi kom tillbaka så vet jag inte vad ;-)
Nå - det gick lite vilt till när alla tre skulle bekanta sig med varandra
Ja jag är ledsen, jag fick inte skarpare bilder än så här, de for omkring som galningar och Bella var så NYFIKEN på Higgins.
Det slutade med att Lisa och Higgins fick gå ut - "Tittin, vad gör ni därinne?"
Eller - "Tittut, vad gör Bella där ute?"

2 kommentarer:

  1. Det gick vilt till ser jag, hihi!

    SvaraRadera
  2. Hej ! Vi hörs i veckan om en liten dejt på Torsdag kväll... Kira kommer älska att leka med en valp som hon själv..
    Ha en bra helg.
    Kram Sara

    SvaraRadera