söndag 28 februari 2010

Härlig födelsedag!

Idag har jag haft en härlig födelsedag med en trevlig fest fram till morgonkvisten, sedan whippetkompisar på promenad och mat och goda kakor i familjens sköte.
Nu sitter jag på ett hotell i Norrköping men tänkte blogga lite innan jag går och lägger mig. Det blev ett par så himla gulliga bilder på Bella och Pimme idag!
Men först lite stilstudier :)

Här har tjejerna sportlov!

Bekvämt??

Nä men stopp! är det där MIN kudde?
Bekvämt? Definitivt!
Idag var de extremt välrastade gullehundarna, och de har verkligen mysigt tillsammans. Nu var Bella riktigt trött, men ville ändå dra nytta av Pimme! (OBS! storleksskillnaden på kulsyskonen!)

Men hur söt är hon? Gosar med brorsan! Men du kan ju faktiskt ligga STILL! Jag försöker sova. Dessutom är du rätt benig på ryggen!

Aha, ligger du där? Hade liiiite mycket fokus på benet!

Kolla den enorma storleksskillnaden! 18 kg Pimme och 11,5 kg Bella :D Könsprägel någon?

1 kommentar: