lördag 6 februari 2010

Äckelhundar!

Jag som har blivit en snö och kylaälskare plötsligt efter att ha varit en fanatisk motståndare får nog revidera min kärlek till snön. Det kan gömmas saker i snö!

Så fy sjutton vad mina små gosgrodor kan vara riktiga svin emellanåt!!
Bella höll på som bara den i en snödriva hela kvällen igår och ville inte komma in och satt bara och gnällde. Samma ställe var intressant!
Så nu när jag tittar ut så står hon på ett ställe och äter bajs medan Lisa står på det andra stället och tittar upp på mig - med en mussvans stickande ut ur munnen!!
Det är kallt att vara ute barfota denna årstiden men vad skulle jag göra. "LOSSSS" så både släppte sina "byten" Fyy för! Det var verkligen inte en hel och fin och "nydöd" mus heller, utan sargad och geggig. In och borsta tänderna på hundarna och sedan Dentastix.
Alltså Maria G sa att Whippetar var som hundar ute och katter inne! Inte tvärtom! :)

2 kommentarer:

  1. Ahhh gah vad äckligt. Vad är det för fel? Så får man inte göra!

    SvaraRadera
  2. Ja fy sjutton så äckliga dom kan va,har själv en snuskfia här hemma...nämligen Frida.

    Hälsningar / Maidie

    SvaraRadera