onsdag 6 januari 2010

Jag har köpt en ny dator

och den är så himla FIIIN.
En hp 110-1100 mini Tord Boontje design! Va?? Tänk att jag har memorerat alla siffror och bokstäver :)
Jag är jätteglad för den i alla fall. Den är vit med blommor på och lite glansigt tangentbord. Trots allt så blev jag liite avundsjuk när en kompis OCH grannen köpte en likadan fast rosa!
Jag skulle ju egentligen helst haft en rosa... för att fortsätta odla myten om mig själv, men denna är nog lite mer vuxen. Jaja, jag älskar min lilla kompis och ska sluta tycka att rosa och lila alltid är finare ;)

3 kommentarer:

  1. Berätta mer!! Vad är det för dator, kan du göra nåt som du inte kunde med din gamla eller var det bara dags att förnya sig lite ;-) Kram

    SvaraRadera
  2. Alltid uppiggande med nya saker så grattis till datorn...även om den inte är rosa hälsar Mia.

    SvaraRadera
  3. Haha, Anna. Min arbetsgivare tycker inte att jag ska ha en ny liten dator, den gamla bärbara IBM:en är ju faktiskt bara 4 år slö och väger väl typ 10 kilo, så jag gjorde slag i saken och köpte mig en själv. Som glittrar lite och väger 1 kg. Lätt att ta med på planet så jag behöver inte få muskelinflammation i ledbandet bara av att kånka på skiten!
    Tack Mia, det gör verkligen det. I love!

    SvaraRadera