söndag 20 december 2009

Whippetträffen

..blir imorgon (nej, lite senare idag :) söndag i Käglinge (Oxie). Hundrastplats vid stora fårhagar. http://kartor.eniro.se/m/ME5HO och vi träffas klockan 12!

När det är sånt här väder är jag mer än glad över min 2 ton tunga fyrhjulsdrivna SUV (PK eller inte)!

Det finns folk som gillar snö - jag vet det... Jag är inte en av dem! Eller, det är väl inte riktigt sant. Om jag inte behövde ge mig ut på vägarna bland andra galningar som inte kan hantera två flingor utan att behöva köra i 20 hade det väl varit OK...
Snö ska njutas under ledighet! Så jag hoppas innerligt att eländet, när det nu ändå har kommit, åtminstone stannar till jul. Om inte annat så för barnens skull. Ganska säker på att de aldrig upplevt en vit jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar