lördag 12 december 2009

Whippetträff på söndag

Ja, det kan det nog tänkas bli i alla fall! Jag hade inte tänkt det, men jag tror att de behöver springa av sig lite efter att båda barnen varit sjuka mer eller mindre hela veckan och både Per och jag varit i Stockholm några dagar. Det har blivit mycket mys men väldigt lite röra på sig :)

Så vi kör väl kl 12 som vanligt? Gäller verkligen att få så mycket dagsljus som möjligt nu!

Du Magdalena Cc som kommenterade här. Jättekul att du vill vara med! Maila mig din mailadress på jeanette.sallstrom@telia.com så ska jag lägga till dig i min lista!

Veckan som gått har varit rätt bra, men tredje veckan i Stockholm på rad med övernattning...
Nå, jag blev i alla fall uppmärksammad av killen på Sergel Plaza som hittade ett lite bättre rum till mig! Ska se om jag får in bilden imorgon, nu håller jag på att somna.
Jag fick fin svit med morgonrock, tofflor, liten necessär och alltihop. Hörnrum med fin utsikt högst upp. De kan även på Scandic när de vill. Synd att vi skulle ut och äta julbord med jobbet så att jag inte fick njuta mer av det!

1 kommentar:

  1. Härligt med fint hotellrum! Ungefär som Idol-finalisterna bodde kanske ;-). Ha en härlig helg och hoppas det blir en träff av i morgon. Själv ska jag bygga lite staket igen i hagen, och fira svärmor som fyller år. Kram

    SvaraRadera