söndag 29 november 2009

Whippet Tattoooooo!

Idag var vi på den veckoliga whippetträffen på Jägersro! Ville var där med Stefan och Marie, Kenzo med Bengt och jag med Lisa och Bella! Musikalkullen (Lisa, Kenzo, Higgins och de andra fyllde 2 år i fredags) den dagen Bengt m familj kom hem från Thailand och kunde gratta Kenzo ordentligt! Vi fick verkligen dagens överraskning också - kolla på slutet! Och så vet ni väl att ni kan klicka på bilderna!

Det var alldeles tomt på andra hundar idag så vi fick ha det alldeles för oss själva. Kenzo är ju en sexatlet av stora mått.
Lyckades få en bild på tjejerna då de stod stilla!

..och Bella visade hur kolossalt snabb hon är! Det blir en kapplöpningshund av henne!

...även Ville var en sexatlet idag, vilket innebar att Bella tillbringade ganska mycket tid på rygg i leran

En knippe Whippet.

Tja, Lisa kan ju också duga :)

Här är de ganska slut efter att ha jagat runt i och förekommande fall sysslat med ganska avancerade påsättningsövningar.

Här kommer det nu: Bengt har i Thailand tatureat in Kenzo på armen! En liten försynt bild dessutom :) Härligt! Är det Sveriges enda whippettatuering? Jag efterlyser fler! Tipsa mig gärna och glöm inte kommentera!!

8 kommentarer:

  1. Verkligen jättefin tatuering!!! Är det brorsan Kenzo?

    Carina på Kennel Step Ahead har en helt otrolig tatuering av Balzac Strålande Tider.

    Hälsn,
    Mai

    SvaraRadera
  2. Vilken fin tatuering! Skönt att det inte regnade på er idag.

    SvaraRadera
  3. Villeshusseochmatte29 november 2009 kl. 16:13

    Tjohej!

    Det är svårt att låta bli så tjusiga tjejer!

    Heja Kenzo som fått en sån stilig avbild på husses arm.

    Hälsar Ville

    SvaraRadera
  4. jätte snygg tatuering, jag har ju ingen whippet så men Kellys tass avtryck har jag tatuerat på under armen.
    Kram

    http://www.newkinskelly.blogg.se

    SvaraRadera
  5. Vilken tjusig tatuering!!! Du efterlyste fler whippet tatueringar, på min blogg från mars 2009 finns en bild på min whippet tatoo :)

    SvaraRadera
  6. Har inga tatueringar, men vill gärna vara med på veckoträffarna på jägersro med min whippethane. Låter urtrevligt! Vi är nyinflyttade i Malmö och vill gärna ha springpolare :)
    Mvh, Magdalena och "Cc".

    SvaraRadera