lördag 9 oktober 2010

Skottorp

Om vi säger så här om provet idag - allt som kunde gå fel gjorde det! Båda banorna strulade nästan hela dagen. Sekretariatet strulade hela dagen, vi provade att starta skrivaren med tre olika pc - utan framgång, till slut fick vi igång skrivaren med en Mac - som vi inte kunde köra programmet i. Nå - efter mycket handpåläggning och extraarbete så fick vi slutligen 5 nya certhundar och en ny champion idag - bland whipparna då, resten hann jag inte se....
Ett extra stort Grattis till kompisen Ville som blev Champion idag (Stefan och Marie satt i bilen under prisutdelningen så jag fick hämta dem ;-) och till Bellas halvbror Kevin som blev trea med cert i vad jag har för mig var hans första tävling efter licensen! Tjoho, en Twyborn på LC-pallen, det du Michael :-) snart kommer Bella också. Bella ja, hon sprang provlopp idag och fick ett litet sår på frambenet. Tack snälla Alex för hjälpen och för det snygga stygnet.
Nej, nu är det faktiskt dags att sova. upp halv sex imorgon igen, Per och hundarna sover redan djupt zzzzzzz Godnatt.

Med vänlig hälsning
Jeanette Sällström
Steen & Ström

Skickat från min mobiltelefon

C O N F I D E N T I A L I T Y N O T I C E

The content of this e-mail is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed.
If you have received this communication in error, be aware that forwarding it, copying it, or in any way disclosing its content to any other person, is strictly prohibited.
If you have received this communication in error, please notify the author by replying to this e-mail immediately.

2 kommentarer:

  1. Förstår att ni är trötta efter en lång dag. Hoppas det går bättre imorron. :)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    SE LCCH Ville tackar dig Jeanette för att du var så handlingskraftig och fick min trötta matte och husse snabbt ur bilen!

    Hoppas verkligen att ni har bättre tur med linan idag!

    SvaraRadera