söndag 30 januari 2011

Bella hemma igen

Jag är mycket tacksam för att jag fick hämta hem Bella i eftermiddags.
Hon verkar helt opåverkad och den gulliga personalen på djursjukhuset var helt betagen av henne :-) en sa t o m att hennes nästa hund fick bli en whippet :-)
Hon äter ordentligt och är precis som vanligt! En härlig välsignelse! Skönt att få ha mer sällskap i sängen inatt igen.
Tack alla som har stöttat.
Det är helt fantastiskt med er! Jag har förstås inte varit engagerad i någon annan ras, och facebook och bloggar gör naturligtvis sitt till men ändå... underbara, engagerade välmenande whippetkompisar/vinthunds-LC-kompisar i hela landet!
Underbara uppfödare/vänner som båda har ringt och engagerat sig! Jag är verkligen verkligen tacksam för att få tillhöra denna skaran!
Tack igen, och hoppas att nästa gång ni ska behöva engagera er i mina hundar så är det för ett LC-cert eller något annat kul istället ;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar