måndag 29 mars 2010

LC-fältet 21 mars

Dagen började med att jag, Isabelle och hundarna åkte och hämtade Magdalena och Cc inne i Malmö för vidare färd till Sjöbo.
Ja, nu har jag ju stått på fälten några gånger, och även om man tycker att det är vår när man åker hemifrån är det sällan så mycket vår när man väl har stått ute i 3 timmar... Jag kände mig otroligt mammig när jag tittade på välklädda ungdomligt korrekt klädda Magdalenas tunnstrumpbyxor och korta kjol. Jag dristade mig t o m försiktigt att fråga om hon hade mer kläder med sig, men nej... (Ska sägas att hon faktiskt frös ganska rejält och nu har lärt sig vad man INTE har på sig på LC :) Många lager är det som gäller så att man kan skala av och på ...

Lilla Bella som skulle springa för första gången idag är HELT förundrad över Lisas, och vissa andra galningars beteende, fyrhjulingen var inte heller helt självklar...


Marie Gadolin hade med sig helt bedårande taxvalpar. Udda fåglar på ett LC-fält!

En av Åsas "vargar". Häftigt uttryck. Ska förresten tillägga att alla bilder är tagna av någon kompis till Åsa och tillhandahållna av henne. Stort tack!

Kärvänlig hälsning i all trashets!

Här kommer Bella-snuttan!! Hon sprang hela varvet och var såååå duktig!

4 kommentarer:

  1. Det är väldigt "hot" att tänka minimalistiskt. Dessutom förbränner man bra när man fryser och ni andra var säkert väldans roade av mitt huttrande. One for the team!..som man brukar säga.

    ;)

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder, jag mejlade hon som tog bilderna för att fråga om man fick ta dem från hennes sida, vet du om man får det? Hon har inte svarat ännu.. :(

    SvaraRadera
  3. Ja, hon mailade ut dem till oss, kan inte tänka annat - du får skylla på mig annars! :) Åsa är snäll!!

    SvaraRadera
  4. GLAD PÅSK till er alla i söder!
    Önskar vi i snöiga Norrbotten

    SvaraRadera