måndag 22 mars 2010

Fredagen då huset fick massa gäster

Så roligt när då äntligen "anstormningen från norr" kom. Michael och Jörgen, 4 whippetar och 2 Pekinesrar (eller vad de heter i plural ;) Det var roligt med de små söta ulltufsarna, vana som de är av whippetar så slängde sig, framförallt Minmin, efter Lisa och ville leka. Å jösses vad hon blev provocerad! :) Hon trodde nog att gosedjuren hade fått liv :)
Bertil
Michael
Isabelle och Jörgen

Lisa och Bella undrar om det verkligen är sant att det är en hög med hundar i VÅR tvättstuga som ÄTER när de själva inte får någonting

Minmin

Här lyckades jag nog få alla på bild: fr v Seneca, Märta, Dahlia, Bella, Kenzo och Lisa

Kommande BIG-2 och hennes husse!

Vissa människors vardag :) Roligt!

...och Bella-fisan i soffan på sin vanliga plats


Lisa kunde inte riktigt komma till ro, blev flitigt uppvaktad av Kenzo, de fick ett riktigt gott öga till varandra!

ujujuj vad trött jag är tycker Bella, nu får de faktiskt gå och lägga sig! Det är ju en dag imorgon också :)

Snälla ni som läser: Tycker ni något så kommentera kommentera, jag har lagt ett par timmar på att ladda upp bilder och det är så kuuuul med kommentarer!

5 kommentarer:

  1. Haha! Jag kan tänka mig att hon blev paff! "The Gosedjur strikes back!"... kanske ett ämne för en film! :D

    SvaraRadera
  2. ja visst är det kul med kommentarer efter allt "bildjobb". Kul att få se när huset var fullt av hundar, såg jag rätt, massor med Whippar o EN pekingese??? Kände den inte sig liiite lätt utanför? Undrar Mia;-)

    SvaraRadera
  3. Hihi Mia, absolut. De var dock två, men de är ju väldigt speciella. :)

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. nu hitta jag hit också :) kul med alla bilder och visst är pekar speciella men jag skulle inte vilja vara utan dom <3 <3

    ha det gott kram Janet

    SvaraRadera