lördag 15 september 2012

LC-prov i Bröndome

Tyvärr blev det för blött på det ena fältet efter gårdagens skyfall så det gick inte att använda.
Det innebar i sin tur att det bara blev ett lopp. Förstås. Lite trickigt att hinna 150 lopp på en bana.

Jag har jobbat i sekreteriatet t o m whippethanarna (så jag vet nåt som inte ni vet ;) ) Men nu läggs tikarna in så då är jag utestängd. De släpper väl in mig igen när det är dags att lägga in faraohundarna, och de andra 7 raserna som ska springa idag... Det är 20 lopp kvar ungefär och klockan är över 4. Hoppas att jag ska hinna vara tillbaka i Lindome för att hämta barnen som varit på Liseberg. Det är så konstigt - varför valde de inte att stå på ett blåsigt fält istället när de hade chansen? :)
Nu ska jag gå en promenix med hundarna innan jag ska tjänstgöra igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar